Kello on 23:46. Oon menossa pubiin, muut siä jo joikaamassa. Salmarikossun pohjat, tais mennä joku pilsukin. Koulu herää taas henkiin, sunnuntai-iltana. Mikä mies se oli joka täällä kävi, multa kysyttiin. Sanoin suoraan - koska kysyjä oli ystäväni - että se tuli hoiteleen mut. Siitä hyvä mies että haluu antaa naiselle nautintoa eli siis suuseksiä. Siitä osaan kyllä olla kiitollinen.

Tääl on joitain miekkuja koululla, jotka yhä kelpais mullekin. Kolme tulee heti mieleen. En jaksa ajatella et liian nuori, liian lihava, liian etäinen...Viis siitä. Tiedän ketkä kolme olis mun top kolmosessa. Yks haikailee metsään ikuisesti, yks on frendi ja alleviivas sen mulle kunnolla et Vaan frendi (huusi kännissä: "Et sä jo vittu tajuu etten mä oo kiinnostunu susta sillai"), ja kolmannen kaa en oo ollu tekemisissä paljoo.

Kai jokainen meistä miettii toista sukupuolta, tai omaansa, jos on kunnon gay?

Haluan nauttia, antaa nautintoa. Viikonlopun vieras kehu et mulle on tullu uusia piirteitä; oon kohteliaampi (sanoin et: "Sori mut mun on pakko" ennen ku sylkäsin lumelle) ja äidillinen huolehtivaisuuskin kiinnitti hänen huomiotansa. Huolehdin eräästä nuoresta tyypistä, Jontusta ("Ootko jo syöny? Otatko puuroo, täs on") ja vieraani kommentoi et kiva ku tolleen huolehdit. Duunipaikallamme, jossa tutustuimme, vieraani näki musta kait vaan  karskempia puolia. Mikä oli pakko, koska se oli kaupungin duuni ja sen henkinen, duunareita ja äijäasennetta. Että jos räkäs, ei anteeksi pyydellyt, ja harvemmin hoivas ketään.

Tosin olin siä duunissa taas kuukauden ennen koulun alkamista, ja siel vieraani oli huomannu et suhtauduin huolehtivammin ja hellemmin systaani. Se oli vierastani liikuttanut, se oli kiinnittäny asiaan huomiota.
 
Vieraani muuten pelkäs et sillä on liian lyhyt penis. Kattelin sitä ja ilmoitin ettei ollenkaan, kyllä tällä voi tehä kaikenlaista. Ja in plain Finnish, vieraallani oli mukavan mutkaton kiinnostus pilluuni. Se miellytti mua.
Alas. Nyt karaokeilemaan.